Aktivitetar som fremmar sosial utvikling
I skjemaet under ser du ulike forslag til område som barn treng å øve på for å utvikle god sosiale kompetanse. Ikkje alle forslaga passar til alle aldersgrupper.
- Bestem deg for kva aldersgruppe du ønsker å lage aktivitetar for, og om du vil jobbe med ei gruppe eller med eit enkelt barn.
- Finn ut kvar gruppa/barnet er i den sosiale utviklinga si. Kva meistrar dei på områda empati, sjølvkontroll, sjølvhevding, ansvarlegheit og samarbeid?
- Kva treng gruppa/barnet å øve på? Forklar kvifor du meiner det.
- Lag eit skjema som det du ser under oppgåvene, og fyll inn aktivitetar du meiner passar for å fremme det gruppa eller barnet treng å øve på.
- Vel ein aktivitet, og planlegg han i eit planleggingsdokument. Her skriv du òg kva som er målet/måla med aktiviteten.
- Prøv ut aktiviteten anten i praksis eller i klassen.
Evaluer aktiviteten ut frå dei måla du sette.
Kva gjekk bra, og kvifor gjekk det bra?
Kva kunne eventuelt vore gjort annleis? Grunngi svaret ditt.
Ferdigheit | Forslaga dine til aktivitetar |
---|---|
forstå at andre har ein annan måte å sjå situasjonar på | |
forstå at vi har ulike kjensler | |
kjenne igjen kjensla hos andre | |
bry seg om andre | |
trøyste og støtte kvarandre | |
lytte til andre | |
dele med andre | |
hjelpe andre | |
byte på roller i leiken, kunne gi frå seg og krevje roller | |
halde avtalar | |
hjelpe kvarandre til å forstå ulike situasjonar | |
forstå reglar i spel | |
uttrykke positive og negative kjensler | |
hevde meiningane, ønska og behova sine | |
rydde opp etter seg | |
jobbe positivt i gruppeoppgåver | |
starte opp med oppgåver | |
gjennomføre oppgåver | |
utsetje sine eigne behov |