Oppgåve
Livsløpet til eit produkt og livsforlengande strategiar
Alle produkt går gjennom eit livsløp. I denne oppgåva skal du finne døme på produkt som er på ulike stadium i livsløpet, og tenkje ut nokre livsforlengande strategiar.
- Finn døme på produkt som er i introduksjonsfasen, vekstfasen, modningsfasen og tilbakegangsfasen.
- Nokre produkt har «alltid» vore på marknaden, mens andre berre eksisterer i ein kort periode. Kan du kome på nokre slike kortvarige produkt? Finn døme på produkt som har vore på marknaden i lang, lang tid. Kvifor trur du desse produkta har vore på marknaden så lenge?
- Ta for deg eit produkt som du meiner er i modningsfasen. For å få salet til å halde fram og forhindre tilbakegang for produktet kan ei verksemd bruke livsforlengande strategiar ved å utvikle produktet eller utvikle marknaden. Kom med forslag til nokre livsforlengande strategiar for produktet.
Relatert innhald
Fagstoff
Livsløpet til eit produktAlle produkt og tenester har ei viss levetid på marknaden og går gjennom eit livsløp.