Oppgåve
Frå idé til merkevare
Kjenner du til Cutters og Adams Matkasse? Lasse Smedsvig blei i 2015 kåra av nettavisa E24 til «Årets merkevarebyggjar» for merkevarebygginga av Adams Matkasse. Lasse var òg ein av dei som starta opp Cutters i 2015. Kva kjenneteiknar merkevarebygginga til Cutters og Adams Matkasse?
- Kva var merkenamnet til Adams Matkasse i starten? Gjer greie for prosessen vidare når det gjaldt val av merkenamn for Adams Matkasse.
- Kven er målgruppa for Adams Matkasse?
- Kva fortel Lasse og Adam at var viktig for dei å tenkje på i oppstarten?
- På kva måte er design viktig for Adams Matkasse?
- Korleis uttrykkjer Lasse og Adam viktigheita av god service?
- Skriv eit oppsummerande avsnitt der du gjer greie for kva som kjenneteiknar Adams Matkasses merkevarebygging.
Per 2020 jobbar Lasse som marknadsansvarleg for frisørkjeda Cutters, som han var med og starta i 2015. Nedanfor forklarer han korleis han har bygd opp merkevara Cutters.
- Kva kjenneteiknar ei sterk merkevare?
- «Noko av det viktigaste då vi starta Cutters, var å byggje ei sterk merkevare», seier Lasse Smedsvig. Kva gjorde Cutters i starten for å prøve å byggje opp ei sterk merkevare?
- Beskriv merkeelementa til Cutters. Beskriv merkenamnet, design, logo, slagord og fargebruk.
- På kva måte er eigne produkt viktige for Cutters?
- Kva tenkjer du kjenneteiknar merkevara Cutters, etter å ha sett videoen?
- I kva grad synest du Cutters har lykkast i å byggje opp ei sterk merkevare?