I denne oppgåva skal du analysere produkt- og merkevarestrategien til iskremprodusenten Hennig-Olsen. Som døme i oppgåva bruker vi produktet Freia Melkesjokolade som iskrem.
Aktuelle lenkjer og informasjon til oppgåva
Teksten nedanfor beskriv eit produkt som vart lansert av Hennig-Olsen i 2020. Teksten står slik han opphavleg blei skriven, og er ikkje meint som reklame.
Freia Melkesjokolade lanseres for første gang som iskrem! Produktet er en unik kombinasjon av Hennig-Olsen Is og Freia Melkesjokolade – det beste fra to verdener. En is for både sjokolade- og iskremelskere!
Her er ein presentasjon av produktet Freia Melkesjokolade som iskrem, henta frå hennig-olsen.no.
Oppgåver
Hennig-Olsens merkevarestrategi
- Kva blir meint med merkevarebygging? Skriv ei forklaring.
- Vurder Hennig-Olsens merkevarestrategi.
Korleis kan Freia Melkesjokolade iskrem påverke Hennig-Olsens merkevarestrategi?
Produktutvikling
- Gjer greie for produktutviklinga i livsløpet til produktet.
- Kva blir meint med livsforlengande strategiar?
Kan Freia Melkesjokolade iskrem vere eit døme på ein livsforlengande strategi for Hennig-Olsen? Grunngi svaret.
Produkt som konkurransemiddel
- Gjer ei heilskapleg vurdering av korleis verksemda bruker produkt som konkurransemiddel.
- Skriv dette i eit samanfattande avsnitt om produkt- og merkevarestrategien til Hennig-Olsen.
CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 02.11.2020