Oppgåve
Merkevarestrategien til Hennig-Olsen
I denne oppgåva skal du analysere produkt- og merkevarestrategien til iskremprodusenten Hennig-Olsen. Som døme i oppgåva bruker vi produktet Freia Melkesjokolade som iskrem.
Hennig-Olsens merkevarestrategi
- Kva blir meint med merkevarebygging? Skriv ei forklaring.
- Vurder Hennig-Olsens merkevarestrategi.
Korleis kan Freia Melkesjokolade iskrem påverke Hennig-Olsens merkevarestrategi?
Produktutvikling
- Gjer greie for produktutviklinga i livsløpet til produktet.
- Kva blir meint med livsforlengande strategiar?
Kan Freia Melkesjokolade iskrem vere eit døme på ein livsforlengande strategi for Hennig-Olsen? Grunngi svaret.
Produkt som konkurransemiddel
- Gjer ei heilskapleg vurdering av korleis verksemda bruker produkt som konkurransemiddel.
- Skriv dette i eit samanfattande avsnitt om produkt- og merkevarestrategien til Hennig-Olsen.