Hopp til innhold
TasksAndActivitiesOppgaver og aktiviteter

Oppgave

Oppgave til podkasten "Service og CRM – mersalg og gjensalg"

Lytt til podkasten med programleder Andreas Veie-Rosvoll i samtale med Tore Berntsen, som jobber som CRM-direktør. De snakker om hvorfor god oppfølging er nøkkelen til en varig kunderelasjon. Ta notater underveis mens du lytter, og reflekter og diskuter i fellesskap i klassen etterpå.

FooterHeaderIconFooter iconLK20
Et par hender skriver på en bærbar datamaskin, og i forgrunnen er det lagt på et "slør" av diverse symboler og digital informasjon. Illustrasjon.

Lytt til podkasten og ta notater nedenfor:

Service og CRM, episode 2 – mersalg og gjensalg

0:00
-0:00

Felles refleksjon og diskusjon om podkasten i klassen

Sett opp stikkord fra podkasten på tavla. Hva lærte dere av denne podkasten?

Diskuter hvorfor systemer for håndtering av kunderelasjoner og god kundeservice er viktig.

Hvordan følger en best opp kunder gjennom servicearbeid?

Hvordan kan ulike plattformløsninger ha betydning for kundeoppfølging og servicearbeid?

Hvordan tror dere at fremtidens kundeoppfølging kommer til å se ut?

Sist oppdatert 25.06.2021
Skrevet av Elisabeth Thoresen Olseng

Læringsressurser

Personale og ledelse

Hva er kjernestoff og tilleggsstoff?

Fagstoff

Oppgaver og aktiviteter

Kildemateriale