Lytt til podkasten med programleder Andreas Veie-Rosvoll i samtale med Tore Berntsen, som jobber som CRM-direktør. De snakker om hvorfor god oppfølging er nøkkelen til en varig kunderelasjon. Ta notater underveis mens du lytter, og reflekter og diskuter i fellesskap i klassen etterpå.
Serviceyrkene
Service og CRM, episode 2 – mersalg og gjensalg
Én ting er å ha gjennomført et vellykket salg, men det å få kunder til å komme tilbake er en helt egen kunst. I podkasten snakker programlederen Andreas Veie-Rosvoll med CRM-direktør Tore Berntsen om ...
0:00
-0:00
Lytt til podkasten og ta notater
Felles refleksjon og diskusjon i klassen
Sett opp stikkord fra podkasten på tavla. Hva lærte dere av denne podkasten?
Diskuter hvorfor systemer for håndtering av kunderelasjoner og god kundeservice er viktig.
Hvordan følger en best opp kunder gjennom servicearbeid?
Hvordan kan ulike plattformløsninger ha betydning for kundeoppfølging og servicearbeid?
Hvordan tror dere at fremtidens kundeoppfølging kommer til å se ut?
CC BY-SASkrevet av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist faglig oppdatert 25.06.2021