Kundeservice på heimesidene til bedrifta
Mange bedrifter har digitale løysingar der gjestane sjølve bestiller tenester og får tilbakemeldingar. I hotellbransjen er dette veldig vanleg. Då er det ekstra viktig med raske tilbakemeldingar og å ha god og oppdatert informasjon på nettsidene.
Hotell har ulike rating-system der kundar kan leggje inn ei vurdering av hotellet. Mange bestiller sjølve reiser på nettet, og då er greitt å lese kva vurderingar andre reisande har gjort.
Om hotellet får dårleg vurdering frå kunden, er det viktig å ta tak i dette. Hotellet bør svare kunden med ei orsaking og i tillegg forbetre servicen på dette området. Det er viktig å ikkje slette negativ omtale, sidan det kan slå svært dårleg an og gjere vondt verre dersom det blir oppdaga.
På mange nettstader kan kunden stille spørsmål i chatt. I opningstidene til chatten kan kunden kommunisere direkte med deg som servicemedarbeidar. Det er då din jobb å svare fortløpande.
På nokre nettstader kan kundar leggje inn spørsmål i ein tråd, og bedrifta garanterer svar innan til dømes eitt døgn. Ein tråd blir ofte liggjande på nettet lenge. Andre kundar kan òg lese han og i nokre tilfelle svare på eller føye til spørsmål.
Relatert innhald
Ei nettside gjer at bedrifta kan fortelje om seg sjølv og varene og tenestene sine på ein måte dei sjølv har full kontroll over.