Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Nøgde kundar

Nøgde kundar er målet for alle bedrifter som driv med handel og service av varer og tenester. Kva betyr det i bedrifta di? Kva skal til for at kundane dine blir nøgde?
Ein nøgd mann et frukost på hotellrommet, med blant anna kaffi, fersk jus og rundstykke. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Oppgåve

  1. Forklar kvifor «nøgde kundar er gull verdt».
  2. Tenk deg at du er på jobb i praksisbedrifta di (eller ei anna bedrift du kjenner godt). Gi tre døme på kva slags kundebehandling du kan gi for at kunden skal bli nøgd.
  3. Kva er «det vesle ekstra» hos dykk?
CC BY-SASkrive av Tove Knutsen og Cathrine Meyer Johansen.
Sist fagleg oppdatert 08.05.2020

Læringsressursar

Eksternservice – kundeservice