Hopp til innhald
Oppgåve

Kundemøte på nettsider

Stadig fleire kundemøte skjer på nettsida til bedriftene. Kva slags møte ønskjer du at kundane dine skal få med bedrifta di?

Oppgåve 1

Gå inn på nettsida til Tripadvisor.

  1. Søk opp hotell i nærområdet ditt. Kva slags omtale har dei fått?
  2. Søk opp eit hotell du sjølv har budd på. Er du samd i omtalen det har fått?
  3. Vurder kor viktig Tripadvisor er som «ansikt utetter» for ei bedrift.
  4. Kva trur du er viktig for å få god omtale?

Oppgåve 2

Tenk deg at du jobbar i ei bedrift som ønskjer å nytte Facebook til å kommunisere med kundane.

  1. Kvar i organisasjonen meiner du denne oppgåva bør liggje? Grunngi svaret.
  2. Korleis bør organisasjonen leggje opp rutinane for at dette skal bli eit godt verktøy for dei?

Oppgåve 3

Mange butikkar har eit kundefordelsprogram som del av kundeservicen sin.

  1. Forklar kva eit kundefordelsprogram er, og gi døme på butikkar i nærmiljøet som har eit slikt tilbod til medlemmene sine.
  2. Hent inn opplysningar om ei bedrift som tilbyr eit kundefordelsprogram. Lag ein presentasjon som tek for seg følgjande:

    1. kort om bedrifta
    2. om kundefordelsprogrammet deira
    3. kva du synest er bra med kundefordelsprogrammet
    4. forslag til utvidingar eller forbetringar