Oppgåve
Å førebyggje konfliktar
Ein arbeidskvardag prega av konfliktar vil skape mistrivsel og eit dårlegare arbeidsmiljø. Korleis kan du bidra til å førebyggje konfliktar på jobben eller praksisplassen?
Diskuter med ein medelev:
Kva kan du som servicemedarbeidar gjere for å førebyggje konfliktar?
Kvifor er det viktig å førebyggje konfliktar?
Kva kjenneteiknar god kommunikasjon, og korleis kan god kommunikasjon førebyggje konfliktar?
Lag ei liste med overskrifta "10 tips for å førebyggje konfliktar".
Drøft påstandane:
"Alle servicemedarbeidarar bør delta på kurs for å lære å førebyggje konfliktar."
"God kommunikasjon er det viktigaste for å førebyggje konfliktar."
"Konflikthandtering er eit leiaransvar."
"Å førebyggje og handtere konfliktar og å skape god trivsel og ei kjensle av tilhøyrsel er ikkje berre eit leiaransvar, men eit ansvar alle tilsette må ta."
Relatert innhald
Fagstoff
Konfliktar på arbeidsplassenI alle relasjonar kan det oppstå konfliktar, òg i profesjonelle relasjonar.