Ein arbeidskvardag prega av konfliktar vil skape mistrivsel og eit dårlegare arbeidsmiljø. Korleis kan du bidra til å førebyggje konfliktar på jobben eller praksisplassen?
Oppgåve 1
Diskuter med ein medelev:
Kva kan du som servicemedarbeidar gjere for å førebyggje konfliktar?
Kvifor er det viktig å førebyggje konfliktar?
Kva kjenneteiknar god kommunikasjon, og korleis kan god kommunikasjon førebyggje konfliktar?
Oppgåve 2
Lag ei liste med overskrifta "10 tips for å førebyggje konfliktar".
Oppgåve 3
Drøft påstandane:
"Alle servicemedarbeidarar bør delta på kurs for å lære å førebyggje konfliktar."
"God kommunikasjon er det viktigaste for å førebyggje konfliktar."
"Konflikthandtering er eit leiaransvar."
"Å førebyggje og handtere konfliktar og å skape god trivsel og ei kjensle av tilhøyrsel er ikkje berre eit leiaransvar, men eit ansvar alle tilsette må ta."
Relatert innhald
CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 17.12.2021