Hopp til innhald

Fagstoff

Kommunikasjon i servitøryrket

God kunnskap om mat og drikke er viktig når ein jobbar som servitør. Like viktig er det å kunne kommunisere på ein god måte med gjestane som kjem for å ete eller drikke.

Spørsmål til filmen

  1. Korleis synest de kommunikasjonen mellom servitøren og gjestane fungerte?

  2. Kva seier gjestane om kva eigenskapar dei set pris på hos servitøren?

  3. Kva slags kroppsspråk nyttar servitøren i filmen?

  4. Kva slags kroppsspråk nyttar gjestane? Korleis kan ein servitør lese gjestane og tilpasse seg ulike typar gjestar?

  5. Korleis kan evna servitøren har til å kommunisere påverke salet i ei bedrift? Drøft.

Relatert innhald

Ein god servitør er restauranten sitt ansikt overfor omverda, og det er viktig at du er omgjengeleg, flink til å kommunisere og initiativrik.

Begrenset brukSkrive av Einar Martin Kålen og Jannike Gausdal.
Sist fagleg oppdatert 06.12.2021

Læringsressursar

Kommunikasjon og relasjonsbygging