Oppgåve
Kva har du lært om kommunikasjon?
Du som skal jobbe i restaurant- og matfagbransjen, vil treffe mange ulike menneske kvar einaste arbeidsdag. Måten du kommuniserer på, er viktig for at du og kollegaene dine skal kunne dele tankar, kjensler og meiningar med kvarandre, og med gjester.
Teikn og forklar kva ein kommunikasjonsmodell er.
Diskuter kva som kjenneteiknar ein sendar som er god til å formidle bodskapen sin.
Kva er støy i denne samanhengen?
Kva er eit kommunikasjonsmedium?
Kva måtar å kommunisere på ser du i teikninga over?
Kva er verbal kommunikasjon?
Set opp ei liste med reglar for korleis du meiner ein yrkesutøvar innanfor eit av faga i restaurant- og matfagbransjen bør utøve verbal kommunikasjon.
Kva er ikkje-verbal kommunikasjon?
Tenk deg ein situasjon der du sjølv er sendar – til dømes på eit kjøkken der de skal planleggje eit stort selskap. Du er leiar. Korleis kan du sørgje for at det blir tovegskommunikasjon om til dømes fordeling av arbeidsoppgåver?