I denne oppgåva skal du undersøkje kor gode bedriftene er på den digitale kundesamtalen.
Oppgåve
- Vel deg ut tre produkt du liker, og oppsøk heimesidene for produkta.
- Start med det første produktet, og les produktinformasjonen du finn på heimesida. Formuler nokre spørsmål til bedrifta ut frå dette.
- Start ein digital kundesamtale med bedrifta der du stiller spørsmåla dine. Prøv å få til ein samtale med ein kundebehandlar og ikkje ein praterobot (chatbot).
- Lag ei oversikt som viser kor raskt bedrifta svarer, kor utfyllande svara er, og korleis servicenivået i den digitale samtalen er.
- Gjenta dette for dei to andre produkta.
- Samanlikn opplevingane dine for dei tre produkta. Kva for ei bedrift er best, og kva er det som gjer ho best?
- Presenter funna dine for dei andre i klassa, og høyr kva dei andre har funne. Diskuter i klassa kva som kjenneteiknar ein god og ein dårleg digital kundesamtale. Bruk døma dykkar.
- Ha ei uformell kåring av den beste digitale kundesamtalen.
Relatert innhald
CC BY-SASkrive av Cathrine Meyer Johansen.
Sist fagleg oppdatert 15.06.2020