Lag ein strategi for kundeservice
I denne oppgåva skal de utforske ein sjølvvald nettbutikk og sjå på kva slags strategi han har for kundeservice.
I del 2 skal de lage eit forslag til ein ny strategi for å betre kundeservicen for denne nettbutikken.
Del 1) Gjer ein analyse av kundeservicen til nettbutikken.
Jobb i par.
Bli einige om ein nettbutikk de skal utforske.
Utforsk, og noter funna dykkar i eit felles dokument.
Del 2) Lag eit forslag til ein strategi for å forbetre kundeservicen i nettbutikken.
Hald fram med å skrive i dokumentet frå oppgåve 1, og ta utgangspunkt i det de fann.
Lag ein strategi for korleis kundeservicen i nettbutikken kan bli betre.
Hent gjerne inspirasjon frå andre nettbutikkar.
Lag forslag, og presenter dei for kvarandre.
Diskuter og reflekter:
Kor mykje betyr service for dykk når de handlar på nett?
Kva betyr service for ein nettbutikk?
Korleis kan ei bedrift leggje til rette for service i alle kontaktpunkta?
Relatert innhald
For å kunne kartleggje kjøpsåtferd må ein kjenne til kundereisa og alle kontaktpunkta til kunden. Då kan ein treffe med marknadsføringa.