Målgruppetilpassing og bruk av persondata
Oppgåve 1
Sindre Beyer er leiar i Try Råd, som er eit av Noregs største kommunikasjonshus. Jobben til Beyer dreier seg mellom anna om å hjelpe norske bedrifter med å nå ut med bodskapen sin til marknaden. Vidare hjelper Try Råd til med bruk av ny teknologi for å finne fram til akkurat rett målgruppe.
Korleis går Try Råd fram for å finne dei personane dei vil treffe?
Oppgåve 2
I podkasten nemner programleiar Berit Boman eit døme der ei verksemd kjem til Try Råd for å få hjelp. Verksemda vil lansere eit nytt klesmerke som ein type 18-åringar skal like, kanskje elske. Klesmerket skal vere til dei bedrifta har definert som dei hippaste 18-åringane.
Korleis ville Try Råd ha gått fram for å nå ut til målgruppa "dei hippaste 18-åringane"?
Oppgåve 3
Kva er meint med spegelpublikum / "lookalike audience"?
Oppgåve 4
Forklar kva som er meint med at forbrukarar betaler med persondata på internett.
Oppgåve 5
Forbrukarar legg igjen mange spor på nett i form av informasjonskapslar/ "cookies". Kva betyr det?
Oppgåve 6
Drøft personvernutfordringar knytte til innhenting og bruk av persondata.