Målgrupper – Dyreparken i Kristiansand
Oppgåve 1
Sjå filmen og prøv å leggje merke til kva som blir sagt om Dyreparken sitt arbeid med å skaffe innsikt i målgrupper. Kor mykje klarer du å hugse? Sjå eventuelt filmen fleire gonger.
Oppgåve 2
Forklar med eigne ord kva som blir meint med segmentering og målgruppeval.
Oppgåve 3
Identifiser og beskriv så presist som mogleg kva du meiner er primærmålgruppa til Dyreparken i Kristiansand.
For Dyreparken kan det vere aktuelt å vende seg til fleire målgrupper. Beskriv kva du meiner kan vere Dyreparken si sekundærmålgruppe.
Oppgåve 4
Innsikt i målgrupper skal liggje til grunn for produktutviklinga og kommunikasjonen til Dyreparken. I 2019 vart overnattingskonseptet Dyreparken safaricamp lansert.
Kort samandrag av videoen
Videoen viser bilete frå uteområdet i Dyreparken Safaricamp, som består av små telt-hytter på pålar. Vidare er det bilete frå innsida av safaritelta, som viser ei praktisk og fin innreiing.
Dyreparken Safaricamp opna i 2019, og i 2022 består Safaricampen av 42 telt.
Les om Dyreparken Safaricamp på dyreparken.no og svar på spørsmåla:
Kva blir meint med glamping som overnattingskonsept? Søk gjerne etter ei skildring på nett. Kvifor trur du glamping har blitt populært?
Gjer greie for segmenteringa som ligg til grunn for å utvikle Dyreparken Safaricamp. Du kan høyre meir om dette i den første filmen øvst i denne oppgåva.
Beskriv så presist som mogleg ei aktuell målgruppe for Dyreparken Safaricamp.
Oppgåve 5
Elisabeth Drange Tønnessen, innsikts- og analyseansvarleg i Dyreparken, seier: "Det er viktig at vi har innsikt om målgruppa – både dei som besøker oss i dag, men òg potensielle nye gjester." Kvifor er denne typen innsikt viktig for Dyreparken? Grunngi.
Oppgåve 6
Sidan 2019 har Dyreparken arrangert "Skumle dager" i oktober. "Jump Scare" og skumle opplevingar i Nordisk villmark er for dei tøffaste, og Klaras bøllemysterie på Kutoppen er tilpassa dei minste. Klatremus og resten av gjengen i Hakkebakkeskogen er bytte ut med eit spøkelsestog i oktober.
Ifølgje Dyreparken er "Skumle dager"-satsinga ein suksess med tanke på talet på besøkande. På den andre sida har "Skumle dager"-satsinga gjort at fleire foreldre har uttrykt stor misnøye med dette "skremmeprosjektet". Dyreparken har fått kritikk for at skrekkfilm-aktige figurar vandrar rundt i parken. Du kan sjå nokre artiklar med bilete og videosnuttar frå "Skumle dager" i Dyreparken nedanfor.
Artiklar med bilete og videosnuttar frå "Skumle dager" i Dyreparken
Dagbladet: "Raser mot Dyreparken"
NRK: "Stadig flere bruker høstferien på å bli skremt"
Sjå på bileta og videosnuttane i artiklane som det er lenka til ovanfor. Synest du at den anbefalte aldersgrensa for spøkelsestoget på åtte år er passande? Grunngi.
Drøft fordelar og ulemper med Dyreparken si "Skumle dager"-satsing.
Synest du Dyreparken bør endre eller tilpasse "Skumle dager"-satsinga og kommunikasjonen mot målgruppa om "Skumle dager"? Kvifor / kvifor ikkje? Kom med konkrete forslag dersom du synest dette bør endrast eller tilpassast.
Drøft påstanden:
Det er ikkje nødvendigvis negativt for Dyreparken at fleire har uttrykt misnøye med Dyreparken si "Skumle dager"-satsing. All PR er god PR.