Ved ordremottak og bestillingar blir det produsert ei rekkje dokument som bedrifta må halde styr på. I samband med dette er det òg mange omgrep du må kunne.
Oppgåve 1
Forklar dei følgjande omgrepa:
- ordre
- bestilling
- ERP-system
- EDI (søk på internett)
- plukke varer
- leverandør
- stillingsinstruks
Oppgåve 2
I samband med innkjøpsarbeid blir det sendt ei rekkje dokument mellom kjøpar (kunde) og seljar (leverandør).
- Kva dokument er det aktuelt å sende frå leverandøren til kunden? Forklar òg kva dei ulike dokumenta inneheld.
- Kva dokument er det aktuelt å sende frå kunden til leverandøren? Forklar òg kva dei ulike dokumenta inneheld.
Oppgåve 3
I samband med salskontraktar er det viktig å avtale klare vilkår, både for å kunne vurdere alle sider av avtalen og for å forhindre usemje og konfliktar i ettertid.
- Bruk internett og finn ut kva Incoterms er. Forklar.
- Kva slags vilkår bør vere med i ein salskontrakt?
Relatert innhald
CC BY-SASkrive av Tove Knutsen.
Sist fagleg oppdatert 17.04.2020