Hopp til innhald

Seriar

Podkast om service og CRM

Korleis kan bedrifter bruke digitale kundeoppfølgingssystem (CRM) for å yte god service? Ifølgje CRM-direktør Tore Berntsen er god service å rydde unna friksjon for kunden. Kva han meiner med det, kan du høyre meir om i denne podkasten.

God lytting! 🎧

Mann med briller held eit ark med teksten "Serviceyrka". Fargerike smilefjes omringar hovudet til mannen.
Serviceyrka

Service og CRM, episode 1 – viktigheita av god service

Kva er god service? Kva slags service kjem kundar til å spørje etter i marknaden i framtida? Korleis kan ei bedrift bruke CRM for å stikke seg fram i eit konkurransedrive felt? Dette er noko av det du...

0:00
-0:00

Nedanfor finn du ei oppgåve til podkasten.

Relatert innhald

CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 22.11.2021

Læringsressursar

Personale og leiing