Serviceundersøking
Du skal skrive ein rapport om samhandlinga mellom kundar og salsmedarbeidarar i to butikkar.
Du kan innleie rapporten med å beskrive teorien om service og dei tre servicetypane: materiell service, systemservice og personleg service. Illustrer med bilete frå butikkane du er i, for å understreke det du skriv om i teksten. Du må alltid spørje beteninga i butikken om du får lov til å ta bilete av interiøret og eventuelt beteninga.
Rapporten skal beskrive og samanlikne dei tre formene for interaktiv marknadsføring i to butikkar.
Lag eit skjema med følgjande punkt: dårleg, middels og bra.
Materiell service, ytre faktorar
Korleis verkar butikken og personalet? Det første kunden legg merke til, er
- om det er ryddig i butikken
- om butikken er reingjort og vedlikehalden
- klesdrakta til dei som jobbar der
- kva skilt og plakatar som er i butikken
- vareplasseringa
Systemservice, rutinar og system
Så kan du vurdere følgjande tre punkt:
- vareutvalet (er det til dømes mykje som er utselt?)
- ventetida for å bli ekspedert
- bemanninga
Personleg service, "sanningas augneblink" og menneskekunnskap
Her kan du sjå på
- korleis beteninga helsar på kunden
- produktkunnskapen til beteninga
- om beteninga lukkast med å forstå kunden sitt behov
- kroppsspråket til beteninga
- salsavslutninga
Relatert innhald
Kundekontakt, eller samhandling mellom deg som salsmedarbeidar og kunden, kallar vi interaktiv marknadsføring. Vi skal lære meir om det her.