Hopp til innhald
Oppgåve

Servicerolla og omdømmet til praksisbedrifta

Kva vil det seie å meistre kunsten med kundeservice i praksisbedrifta di? Korleis påverkar utøvinga av servicerolla omdømmet til bedrifta? Jobb gjerne i par med oppgåvene.

Oppgåve 1

Forskingsprosjektet Norsk kundebarometer ved Handelshøyskolen BI gjennomfører ei årleg undersøking som måler kundetilfredsheit og lojalitet blant norske forbrukarar. Gå inn på nettsida Norsk kundebarometer for å sjå topp-10-lista over bedrifter som har lykkast med å begeistre kundane sine.

  1. Vel ut minimum to av bedriftene på topp-10-lista. Utforsk og gjer greie for kvifor bedriftene lykkast i å skape kundetilfredsheit og lojalitet.

  2. Drøft kva det er som skaper tilfredse og lojale kundar.

  3. Lag di eiga liste med overskrifta "10 tips for å skape kundetilfredsheit og lojalitet".

  4. Ta utgangspunkt i praksisbedrifta di, og reflekter over korleis ho kan hente inspirasjon frå bedriftene på topp-10-lista til Norsk kundebarometer. Gi konkrete døme.

Oppgåve 2

For nokre år sidan hadde regjeringa eit nasjonalt utviklingsprogram ved namn "Sammen om en bedre kommune". I dette arbeidet vart sitatet "En aktiv og åpen dialog med innbyggerne er viktig for omdømme, noe som igjen er viktig for at flere har lyst til å jobbe og bo i kommunen."

  1. Drøft korleis sitatet kan ha overføringsverdi til utøvinga av servicerolla, og korleis servicerolla påverka omdømmet i praksisbedrifta di.

  2. Ta utgangspunkt i sitatet ovanfor, og skriv det om til å gjelde praksisbedrifta di.

Oppgåve 3

Skriv eit refleksjonsnotat med tittelen "Utøving av servicerolla i praksisbedrifta" der du reflekterer over:

  • kva det vil seie å meistre kunsten med kundeservice i servicerolla i praksisbedrifta di

  • korleis utøvinga av servicerolla må tilpassast ulike mottakarar i ulike situasjonar

  • på kva måte utøvinga av servicerolla påverkar omdømmet til praksisplassen