Hopp til innhald
Oppgåve

PechaKucha om ekstern, intern og interaktiv marknadsføring

Marknadsføring har fleire delar som må sjåast i samanheng. Desse delane kallar vi for ekstern, intern og interaktiv marknadsføring. No skal du beskrive, forklare og reflektere over dette gjennom å lage din eigen presentasjon, som ein PechaKucha. Bruk døme frå praksisplassen din i presentasjonen.

PechaKucha er ei presentasjonsform der presentasjonen varer 6 minutt og 40 sekund, ved hjelp av 20 lysark/bilete som berre kan brukast i 20 sekund kvar. 20 lysark × 20 sekund = 6 minutt og 40 sekund. Lysarka består av bilete, og desse bileta er med på å formidle bodskapen til den som snakkar. Lysarka inneheld vanlegvis ikkje tekst.

Reglane for PechaKuchaen er ikkje absolutte, men hovudformålet med presentasjonsforma er å formidle ein bodskap tydeleg, presist, kort og konsist.

Oppgåve

Du skal lage ein PechaKucha 20 × 20 der du beskriv, forklarer og reflekterer over intern, ekstern og interaktiv marknadsføring. Bruk døme frå praksisplassen din i presentasjonen.

Presentasjonen din kan du spele inn som ei videofil og dele med faglæraren og/eller klassen, eller det kan vere ein munnleg presentasjon framfor læraren og klassen.

Oppgåva eignar seg òg godt til gruppearbeid.

Tips til verktøy for å lage presentasjonen

Det er fleire verktøy som kan passe når du skal lage presentasjonen. Her er nokre forslag:

  • PowerPoint

  • Google Presentasjoner

  • Prezi

  • Sway

Screencast-O-Matic eller innspelingsfunksjonen i PowerPoint kan brukast for å spele inn presentasjonen.

Kilde

Sundstrøm, Kristin. 2019, 17.06. PechaKucha 20x20. NDLA. https://ndla.no/nb/article/18407.