PechaKucha om ekstern, intern og interaktiv marknadsføring
PechaKucha er ei presentasjonsform der presentasjonen varer 6 minutt og 40 sekund, ved hjelp av 20 lysark/bilete som berre kan brukast i 20 sekund kvar. 20 lysark × 20 sekund = 6 minutt og 40 sekund. Lysarka består av bilete, og desse bileta er med på å formidle bodskapen til den som snakkar. Lysarka inneheld vanlegvis ikkje tekst.
Reglane for PechaKuchaen er ikkje absolutte, men hovudformålet med presentasjonsforma er å formidle ein bodskap tydeleg, presist, kort og konsist.
Du skal lage ein PechaKucha 20 × 20 der du beskriv, forklarer og reflekterer over intern, ekstern og interaktiv marknadsføring. Bruk døme frå praksisplassen din i presentasjonen.
Presentasjonen din kan du spele inn som ei videofil og dele med faglæraren og/eller klassen, eller det kan vere ein munnleg presentasjon framfor læraren og klassen.
Oppgåva eignar seg òg godt til gruppearbeid.