Vektaren som servicemedarbeidar
Reflekter over og gjer greie for rolla til vektaren som servicemedarbeidar. Vis til konkrete døme som kan oppstå i arbeidskvardagen til ein vektar.
Korleis kan interaktiv marknadsføring knytast til vektaren si rolle som servicemedarbeidar?
Drøft desse påstandane:
Høflegheit, vennlegheit og påliteleghet er dei viktigaste eigenskapane ein vektar kan ha.
Å vere vektar er først og fremst eit serviceyrke.
Uniforma er ein viktig del av den visuelle profilen til eit tryggingsselskap. Korleis kan bruk av uniform knytast til ekstern marknadsføring?
Ein svært viktig del av omdømmet til eit tryggingsselskap er korleis vektarar oppfører seg på jobb. Korleis kan både ekstern marknadsføring, intern marknadsføring og interaktiv marknadsføring knytast til korleis vektarar oppfører seg på jobb, og omdømmet til tryggingsselskapet?
Set opp tre til fem råd som du meiner er viktige for vektaren si rolle som servicemedarbeidar.