Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Vektaren som servicemedarbeidar

I denne oppgåva skal du reflektere over og gjere greie for rolla til vektaren som servicemedarbeidar.
To blide, uniformerte vektarar i ein klesbutikk. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Ei viktig oppgåve ein vektar har, er å førebyggje og handtere risikosituasjonar. Vidare er det viktig at ein vektar kan informere, kommunisere og samhandle med ulike servicemottakarar og yte og tilpasse service til ulike målgrupper.

Oppgåve

  1. Reflekter over og gjer greie for rolla til vektaren som servicemedarbeidar. Vis til konkrete døme som kan oppstå i arbeidskvardagen til ein vektar.

  2. Korleis kan knytast til rolla til vektaren som servicemedarbeidar?

  3. Drøft desse påstandane:

    1. «Høflegheit, vennlegheit og pålitelighet er dei viktigaste eigenskapane ein vektar kan ha.»

    2. «Å vere vektar er først og fremst eit serviceyrke.»

  4. Uniforma er ein viktig del av den visuelle profilen til eit tryggingsselskap. Korleis kan bruk av uniform knytast til ?

  5. Ein svært viktig del av omdømmet til eit tryggingsselskap er korleis vektarar oppfører seg på jobb. Korleis kan både ekstern marknadsføring, og interaktiv marknadsføring knytast til korleis vektarar oppfører seg på jobb, og omdømmet til tryggingsselskapet?

  6. Set opp tre til fem råd som du meiner er viktige for rolla til vektaren som servicemedarbeidar.

CC BY-SASkrive av Elisabeth Thoresen Olseng.
Sist fagleg oppdatert 21.06.2021

Læringsressursar

Marknadsføring