Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Marknadsaktivitet for nærbutikken

Også mindre butikkar treng marknadsaktivitetar for å få merksemd og auka sal. Er det noko du kan gjere for eller saman med ein av dei mindre butikkane der du bur?
Ei smilande kvinne i kokkejakke deler ut smaksprøver på ost og kjeks i ein matbutikk. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

I denne oppgåva kan de jobbe åleine eller i små grupper. Målet er at de skal planleggje, gjennomføre og evaluere ein marknadsaktivitet eller eit arrangement for ein sjølvvald butikk.

Førebuing

  • Kontakt ein butikk de liker, eventuelt praksisbedrifta dykkar, og avtal eit møte med sjefen eller den daglege leiaren. Hugs å presentere dykk høfleg og fortel at det handlar om eit skuleprosjekt.

  • Til møtet må de førebu ein presentasjon av oppgåva. Spør òg om det er produkt eller andre ting butikken kanskje treng hjelp til å skape merksemd rundt.

  • Spør den daglege leiaren om de kan få planleggje, gjennomføre og saman evaluere eit lite arrangement eller ein marknadsaktivitet for det dei ønskjer å få merksemd rundt.

  • Bli einige om målgruppa for arrangementet. Sett målbare mål for evalueringa under og etter arrangementet.

Døme på marknadsaktivitetar kan vere

  • ein brosjyre

  • ein annonse i sosiale medium

  • ein smaksstand

  • eit arrangement av eige ønske

  • ein kundekveld

  • Planlegg arrangementet og diskuter planen med butikken. Gjer nødvendige endringar og set ein dato for gjennomføring.

  • Gjennomfør arrangementet eller aktiviteten i samråd med butikken.

  • Evaluer i etterkant: Kva var bra, kva kunne ha vore annleis, og kva blei resultatet?

  • Presenter for kvarandre i klassen og reflekter over kva effekt marknadsaktivitetar kan ha for små bedrifter.


Lykke til!

CC BY-SASkrive av Cathrine Meyer Johansen.
Sist fagleg oppdatert 08.04.2021

Læringsressursar

Arrangement og marknadsaktivitetar