Innovasjon og marknadsføring (SR-SRL vg2)
- Felles programfag saman med:Forretningsdrift (SR-SRL vg2)ogKultur og kommunikasjon (SR-SRL vg2)
- Bygger på:Marknadsføring og innovasjon (SR-SSR vg1)
Marknadsføring
Marknadsføring skaper verdi for forbrukarar ved å dekkje behovet deira for produkt. Ein marknadsstrategi kan bestå av merkevarebygging, kundearrangement og marknadsføringskampanjar. Marknadsføring må tilpassast forbrukaråtferda til målgruppa og medievanar. Det kan marknadsundersøkingar gi innsikt i.
Arrangement og marknadsaktivitetar
Marknadsaktivitetar er ein viktig del av marknadsplanen til bedrifta. Dei har som mål å skape merksemd rundt bedrifta, tiltrekkje seg nye kundar, gjere eksisterande kundar meir tilfredse og auke salet. Nokre aktivitetar og arrangement blir godt innarbeidde og blir gjentekne kvart år.
Læringsressursar
Arrangement og marknadsaktivitetar