Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Minireiselivsmesse

Veit alle på skulen din kva reiselivstilbod heimstaden dykkar byr på, til fastbuande og besøkjande?
Kvalsafari ved Kvaløya utanfor Tromsø. To knølkvalar leiker i havoverflata. Rib med turistar i bakgrunnen. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Informasjon

I denne oppgåva skal de arrangere ei minireiselivsmesse for alle på skulen for å vise fram staden der de bur, og for å spreie informasjon om kva folk kan sjå, oppleve og gjere på heimstaden dykkar.

Samarbeid gjerne med turistkontoret, eit destinasjonsselskap eller ein annan reiselivsoperatør i kommunen.

Førebuingar

  • Gjennomfør ein brainstorming i klassa for å kome på flest mogleg idear om korleis reiselivsmessa kan sjå ut, og kva den bør innehalde.

  • Bruk gjerne litt tid på å søkje på nettet etter informasjon om andre reiselivsmesser for inspirasjon.

  • Bli einige om korleis messa skal sjå ut, og kva innhald ho skal ha.

  • Sett ein dato for gjennomføringa, gjerne litt fram i tid. Hugs å snakke med læraren og rektor om korleis de kan gjennomføre arrangementet på skulen.

  • Del klassa inn i mindre grupper, gjerne etter interesser. Kvar gruppe tek ansvar for sin del av messa.

Døme på kva gruppene i klassa kan ta ansvar for:

  • aktivitetar

  • mat og matproduksjon

  • attraksjonar og attraksjonar

  • overnattingsbedrifter, transport og infrastruktur

  • sal og marknadsføring

  • organisering

  • produksjon av marknadsføringsmateriell

  • Del klassa inn i grupper og start arbeidet med å innhente informasjon. Kontakt dei ulike reiselivsselskapa og be om eit møte. I møtet kan de presenterer arrangementet og spørje om dei ønskjer å vere representerte med reklame på messa.

  • Gruppene som skal ha ansvar for organisering, sal, marknadsføring og produksjon av marknadsmateriell, må jobbe med planlegginga av arrangementet. Hugs å lage eit evalueringsskjema som de kan dele ut til dei besøkjande.

  • Planlegg marknadsføringa av messa og lag ein aktivitetsplan som viser kva som skal marknadsførast til kven, når og i kva kanalar, og kven som er ansvarlege. Hugs at også dei tilsette på skulen er ein del av målgruppa.

  • Kanskje de kan invitere lokalavisa til å dekkje arrangementet?

  • Hugs å tenkje berekraft. Ta berekraftige val gjennom heile prosessen, tenk til dømes gjennom bruk av papir og korleis de løyser avfallshandteringa.

  • Følg lista i "Slik planlegg du ein vellykka event" til det vidare arbeidet, og bruk "Sjekklister og gjennomføring" når datoen for gjennomføring nærmar seg. Begge finn de nedanfor.

Relatert innhald

Gjennomføring

  • Alle må hjelpe til!

  • Organiser messeområdet med bord og eventuelle stands, og ha eit eige område for servering, smaksprøver og marknadsføringsmateriell.

  • Gruppene som er ansvarlege for dei ulike reiselivstilboda må stille førebudd, og kunne svare på spørsmål frå dei besøkjande.

  • Gjennomfør arrangementet.

  • Saml inn evalueringsskjemaa.

  • Rydd opp etterpå, hugs avfallshandtering.

Etter arrangement

  • Ha eit møte i klassa og diskuter kva som var bra, og kva som kunne ha vore gjort annleis. Organiseringsgruppa tek notat.

  • Gå i fellesskap gjennom evalueringsskjemaa og noter ned tilbakemeldingane.

  • Oppsummer og reflekter, og send takkekort til dei som har bidrege til eit vellykka arrangement.

CC BY-SASkrive av Cathrine Meyer Johansen.
Sist fagleg oppdatert 06.04.2021

Læringsressursar

Arrangement og marknadsaktivitetar