Planlegg AR-produksjon
I denne oppgåva skal du jobbe med utvikling av løysingar som tek i bruk AR-teknologi. Du kan ta utgangspunkt i AR-funksjonalitet som finst, eller du kan sjå for deg nye tekniske løysingar som kan kome.
Oppdrag
Lag ei AR-løysing der den verkelege og den digitale verda blir foreinte for å løyse eit behov, bidra til opplæring eller vere underhaldning.
Vel oppgåve 1a, 1b eller 1c. Gjer oppgåve 2 i tillegg. Oppgåve 3 kan du gjere dersom det er tid.
Jobb godt med idéfasen. Lag tankekart med idéar. Du kan lage moodboard over stilen og teikne opp skisser og wireframes og vise fram korleis folk kan bruke AR-løysinga di. Vel oppgåve a, b eller c.
Løyse eit behov
Finn eit behov som AR kan løyse. Er det nokon situasjonar der digital teknologi kan vere til hjelp for deg eller andre grupper?
Opplæring
Du skal utvikle ei AR-løysing som kan brukast for å skape og støtte læring. Kven er målgruppa? På kva måte kan AR-løysinga kombinere fordelar frå den virtuelle og verkelege verda?
Underhaldning
For nokre er det nesten utenkjeleg med ein dag utan mobiltelefonen, og han dekkjer mange behov. Underhaldning er eit av desse. Det kan bli for mykje skjerm og lite aktivitet. Lag ei løysing med fokus på aktivitet i den verkelege verda, og finn måtar å integrere AR på som kan fengje.
No skal du førebu ein pitch – ein kort presentasjon på tre minutt der du skal selje inn AR-løysinga di for eit panel eller større publikum. Panelet kan bestå av lærarar, bransjefolk og/eller medelevar.
Vis fram løysinga di med skisse eller prototype, og sel inn kvifor denne løysinga bør kome ut på marknaden.
Du kan lese meir om pitching på denne sida:
Dersom det er tid og du har den naudsynte kompetansen, kan du bruke innspel frå pitche-runden og utvikle AR-løysinga di teknisk.