Hopp til innhald

Arbeidsoppdrag

Munnleg-praktisk oppgåve: videoblogg om internasjonal mediestruktur

Lag ein videoblogg der de fortel om og drøftar sentrale trekk ved den internasjonale mediestrukturen. Oppgåva kan vere ei øving i å løyse ei munnleg-praktisk eksamensoppgåve.
Foto med nærbilete av eit svart tastatur, der Enter-tasten er blå og har påtrykt teksten "Blog" og eit blyantsymbol.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Målet med denne oppgåva er

  • å utforske sentrale trekk ved den internasjonale og

  • å utforske konsekvensane av global mediedistribusjon

  • å drøfte korleis ny teknologi endrar produksjonen og distribusjonen av medieinnhald

  • å vise at du kan planleggje, utvikle og presentere eigne medieforteljingar på nye måtar og følgje sjangerkrava

  • å øve på å løyse ei munnleg-praktisk eksamensoppgåve

Arbeidsoppdrag

Dette arbeidsoppdraget skal de løyse i små grupper.

Lag ein videoblogg om kva som kjenneteiknar den internasjonale mediestrukturen i dag.

Stikkord:

  • global distribusjon av medieinnhald

  • globale kommunikasjonsplattformer

  • mediepolitiske utfordringar

  • kulturpåverking

Oppdraget krev god teoretisk kunnskap og grundig .

Målgruppa er medieelevar i vidaregåande opplæring.

Videobloggen skal ha ei forteljande form, men også problematisere ulike sider ved i vår tid.

Bruk som er typiske for sjangeren videoblogg.

Etterarbeid og eigenrefleksjon

Del videobloggen i ei lukka gruppe i sosiale medium med resten av elevane i klassen og med læraren din. Be dei om å bruke kommentarfeltet til å gi tilbakemeldingar om innhaldet i og forma på videobloggen.

Lag ein individuell refleksjonsrapport der du reflekterer over produksjonsprosessen og det du lærte om den internasjonale mediestrukturen i dag mens du laga videobloggen. Bruk gjerne refleksjonsmalen nedanfor.

Relatert innhald

Språkbruk, visuelle verkemiddel og særpreg på førespurnaden til målgruppa er kjenneteikn på personleg forteljarstil hos videobloggarar.

CC BY-SASkrive av Ragna Marie Tørdal.
Sist fagleg oppdatert 21.12.2021

Læringsressursar

Globale teknologiselskap og medieaktørar