Hopp til innhald

Eigenvurdering

Eigenvurdering for emnet globale teknologiselskap og medieaktørar

Kvifor er distribusjon av innhald så lønsamt for globale teknologiselskap? Kva skjer med norske medium og norsk språk i møte med ein global mediemarknad? Og korleis påverkar globale medieaktørar kultur og verdisyn i andre land?
Foto av ein skjerm som viser ein mann i svart genser ved ein digital logoplakat. Plakaten har kvit bakgrunn og teksten "Meta" i svart til høgre for ei blå sløyfe som liknar eit liggjande åttetal eller det matematiske symbolet for ei uendeleg mengde.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Kva har du lært om globale teknologiselskap og medieaktørar?

Gå gjennom desse punkta og få oversikt:

  • Eg veit kva inneber.

  • Eg forstår og kan beskrive kva som kjenneteiknar den internasjonale i dag.

  • Eg kjenner til verksemda til dei største globale medieselskapa, og eg veit kvifor distribusjon av medieinnhald er lønsamt.
  • Eg forstår kva for nokre demokratiske utfordringar som kan oppstå når globale og r får stor makt.
  • Eg kan reflekter rundt sider ved den globale teknologiutviklinga.
  • Eg forstår kva innverknad global, digital distribusjon av medieinnhald kan ha på språk og kultur.


Fagomgrep

CC BY-SASkrive av Ragna Marie Tørdal.
Sist fagleg oppdatert 03.01.2022

Læringsressursar

Globale teknologiselskap og medieaktørar