Oppgåve
Marknadskommunikasjon av Grandiosa
Matprodusenten Stabburet har opp gjennom åra skapt engasjement med fleire av reklamefilmane sine.
Kva grep har Stabburet gjort for å slå an med marknadskommunikasjonen sin av Pizza Grandiosa? I denne oppgåva skal du sjå nærare på denne marknadskommunikasjonen.
Gjer deg litt kjend med marknadskommunikasjonen av Pizza Grandiosa ved å gå inn på grandiosa.no, og ta ein titt på ein eller fleire av reklamefilmane nedanfor.
- Bruk Grandiosa som døme, og skriv ei kort forklaring om kva som blir meint med marknadskommunikasjon.
- Forklar, med døme frå Grandiosa, kva som blir meint med kommunikasjonsprosessen.
- Kva bodskap prøver Stabburet å nå ut med?
- Kven er i målgruppa og er meint som mottakarar av marknadskommunikasjonen om Grandiosa, trur du?
- Gjer greie for ulike typar kommunikasjonskanalar som du meiner kan vere aktuelle for Grandiosa å nytte seg av. Grunngi.
- Bruk marknadskommunikasjonen av Grandiosa som døme, og gjer greie for kva som blir meint med AIDAS-prinsippet.
- Kvifor trur du at fleire av Stabburets reklamefilmar om Grandiosa har slått godt an?