Oppgåve
Definer målgruppa for ein medieproduksjon
Identifiser og definer målgruppa for medieproduktet.
Vel mellom tre tenkte medieprodukt – ein nyheitsartikkel til ei nettavis, ein radioreklame for ein musikkfestival og ei pressemelding frå «Slett meg!».
- Vel deg eitt av desse medieprodukta:
- nyheitsartikkel til ei nettavis
- ein radioreklame for ein musikkfestival
- ei pressemelding frå «Slett meg!»
- Bruk Lasswells prosessmodell for å få oversikt over ulike ledd i kommunikasjonsprosessen for medieproduktet du skal planleggje å lage. Klargjer kven som er avsendar og i kva kanal medieproduktet skal distribuerast.
Å identifisere og definere målgrupper gjer det enklare for deg å utforme ein presis bodskap og å bruke grep og verkemiddel for å treffe publikummet ditt.
- Identifiser moglege målgrupper for medieproduktet. Avhengig av kva for eit av dei tre medieprodukta du vel, er det ulike moglege målgrupper du kan ha. Kva for nokre moglege målgrupper klarer du å identifisere?
- Vel deg ei primær målgruppe. Bruk deretter tid på å definere ho så presist som mogleg.
- Skriv ein tekst der du beskriv primærmålgruppa du har definert. Bruk om lag 300 ord med løpande tekst. Bruk relevante fagomgrep.
- Byt tekst med ein annan i klassen, still kvarandre spørsmål, og kommenter det som er overtydande om målgruppa.
Diskuter til slutt kva bodskap de vil formidle, og kva verkemiddel og forteljargrep de ser at kan treffe primærmålgruppa.
Relatert innhald
Fagstoff
Kommunikasjonsmodellen til LasswellLasswells kommunikasjonsmodell er formulert som "Kven seier kva til kven i kva kanal med kva verknad?"