Oppgåve 1
Forklar omgrepa:
Marknadskommunikasjon
Marknadsføringskampanje
Marknadssegmentering
Målgruppe
Forbrukaråtferd
Medievanar
Oppgåve 2
Sjå filmen ovanfor, og skriv notat undervegs.
Oppgåve 3
Reflekter over suksesskriteria til Høyskolen Kristiania og Burger King sine marknadsføringskampanjar, som du høyrde om i filmen ovanfor.
Ta gjerne òg ein kikk på filmane som du finn lenkjer til nedanfor.Vis korleis forbrukaråtferda og medievanane til målgruppa er tekne omsyn til.
Fleire videoar om marknadsføringskampanjane for Høyskolen Kristiania og Burger King
Høyskolen Kristiania – Starcom casefilm 2021 (Vimeo)
Kampanjefilmen "Av alt du kan bli, bli den du er!". Høyskolen Kristiania. (Vimeo)
Burger King of content – Hvordan treffe “sveipe-generasjonen” | Case (Vimeo)
Oppgåve 4
Drøft påstanden:
"Ungdom er den vanskelegaste målgruppa å engasjere og nå ut til."
Oppgåve 5
Skriv ein tekst med overskrifta "Ti tips for ein vellykka marknadsføringskampanje".