Podkast: Øyafestivalen
I denne oppgåva skal du først lytte til to podkastepisodar med marknads- og programsjefen i Øyafestivalen. Etterpå arbeider du med bransjeanalyse og situasjonsanalyse.
![Birgitte Mandelid, marknads- og programsjef i Øyafestivalen](https://api.ndla.no/image-api/raw/AzQwrket.png?width=1024&cropStartX=100&cropEndX=0.3894868937406191&cropStartY=59.9937659123813&cropEndY=0.36214445587780136)
Oppgåve 1
Sjekk at du kan følgande fagomgrep innan bransje- og situasjonsanalyse. Dra rett betydning til rett omgrep:
Oppgåve 2
Del 1
Lytt til podkasten om bransjeanalyse for Øyafestivalen.
Bransjeanalyse – Øyafestivalen
Del 2
Gjennomfør ein bransjeanalyse for festivalbransjen. Ta utgangspunkt i Øyafestivalen der du bruker
Porters fem konkurransekrefter
dei fire nye konkurransekreftene
informasjon frå podkasten
det du sjølv veit om bransjen
det du finn ved søk på internett
eventuelle eigne føresetnader
Del 3
Lytt til podkasten om situasjonsanalyse for Øyafestivalen.
Situasjonsanalyse – Øyafestivalen
Del 4
Gjennomfør ein situasjonsanalyse av Øyafestivalen med utgangspunkt i
informasjon frå podkasten
det du sjølv veit om Øyafestivalen
det du finn ved søk på internett
eventuelle eigne føresetnader
Del 5
Med utgangspunkt i bransje- og situasjonsanalysane du har gjennomført i del 2 og 4, skal du no beskrive eigne forslag til marknadsstrategiske avgjerder for Øyafestivalen. Kva for strategiske grep meiner du at Øyafestivalen bør ta når det gjeld val av målgruppe og bruk av konkurransemidla? Formuler forslaga dine i eit samanfattande notat der du gir konkrete og grunngitte tilrådingar.