Sosial berekraft og openheitslova
Før de begynner, vel ut ei verksemd de vil undersøke nærmare. Forsikre dykk om at ho er omfatta av openheitslova og vel deretter ut eit av produkta ho tilbyr.
Kva meiner vi med omgrepet sosial berekraft? Bruk først avansert kjeldesøk og formuler kvar dykkar definisjon. Diskuter deretter i gruppa og bli einige om ein felles definisjon.
Drøft kva for nokre av berekraftsmåla som er mest relevante for sosial berekraft.
Undersøk nettsida til verksemda de har valt og finn ut kva dei sjølv skriv om sosial berekraft.
Forklar omgrepa grunnleggande menneskerettar og anstendige arbeidsforhold.
Openheitslova stiller krav til at verksemder skal rapportere om såkalla aktsemdvurderingar. Kva er meint med det?
Kva kartlegging har verksemda gjort av verdikjeda til produktet de har valt med omsyn til arbeidsforhold og konsekvensar for menneskerettane?
Finn noko de er nysgjerrige på med det valde produktet og sosial berekraft, som de ikkje finn beskrive på nettsida for verksemda. Skriv ein førespurnad til verksemda om dette. Skjema eller e-postadresse finn de vanlegvis på nettsida deira.
Skriv ein rapport om produktet og den sosiale berekrafta for verksemda, der de tek med
beskriving av produktet og verksemda
beskriving av verdikjeda til produktet
kva informasjon som finst om sosial berekraft på nettsida
kva de spurde om, kva dei svarte, og kor godt dei svarte på spørsmåla dykkar
kor godt de synest produktet og verksemda skårar på sosial berekraft
korleis omdømmet for verksemda blir påverka av den sosiale berekrafta deira
korleis vi kan bruke satsing på sosial berekraft i marknadsføringa av produktet
Når de får svar frå verksemda, legg de til denne informasjonen i rapporten.
Relatert innhald
Openheitslova tredde i kraft 1. juli 2022. Kvifor fekk vi denne lova, og kva konsekvensar vil ho få for norske verksemder?