Eigenvurdering for marknadskommunikasjon
Svarer du ja på spørsmåla nedanfor, har du god greie på marknadskommunikasjon.
vg1
- Eg veit kva reklame og marknadskommunikasjon er.
- Eg veit kva lover og reglar som gjeld for marknadsføring.
- Eg kan kjenne att, diskutere og drøfte reklame eg får på nett, også algoritmisk marknadskommunikasjon.
- Eg kan planleggje og produsere medieuttrykk i ulike reklameformat for ulike målgrupper.
vg2
Eg forstår at kampanjar set i samanheng ulike reklameuttrykk for ulike kanalar.
Eg veit kva ei merkevare er.
Eg kan vurdere ei merkevare – kven som er målgruppa, og kva verdi ho har – og argumentere for vurderinga.
- Eg kan bruke verkemiddel i ulike medietypar på tvers av kanalar for å få fram same bodskap.
Eg veit korleis eg kan marknadsføre produkt til bestemte målgrupper.
Eg forstår korleis planlagd marknadskommunikasjon blir brukt for å byggje og halde ved like ei merkevare hos eit publikum.
Eg kan skissere ein plan for korleis ein byggjer ei merkevare.
- Eg forstår og kan forklare korleis ei klart definert målgruppe, gode idear, ein klar bodskap og planlagd distribusjon i kanalar er føresetnader for å lykkast med marknadskommunikasjon.
Omgrep | |||
---|---|---|---|
Marknadskommunikasjon | Kommersiell | Reklame | Innhaldsmarknadsføring |
Merkevarebygging | Annonse | Ikkje-redaksjonelt innhald | Algoritme |
Format | AIDAS-modellen | Radiospot | Viral marknadsføring |
Digital kundesamtale | Målgruppe | Marknadsføringslova | Påverknad |