Hopp til innhald
Oppgåve

Diskuter youtubarar og influensarar som marknadskommunikasjon

Youtubarane Truls Valsgård og Kim Køste fortel korleis dei tener pengar, og korleis dei merkjer innhald som er reklame.
Video: Martin Aune Walther, Maren Aftret-Sandal / CC BY-ND 4.0

Oppgåve

Sjå videoklippet og svar på spørsmåla:

  1. Korleis kan ein youtubar tene pengar?
  2. I kva for samanheng blir tostegs-hypotesen nemnd?
  3. Korleis opplyser youtubarane om at videoen er sponsa?
  4. Diskuter youtubarar og influensarar som verkemiddel i marknadskommunikasjon.

    • Bruk døme.

    • Registrer kjeldene de bruker, både faglege kjelder og dømekjelder.

  5. Skriv eit notat to og to der de oppsummerer diskusjonen. Husk kjeldeføring.