Hopp til innhald

Fagstoff

Verdas største varehandelsmesse

NRF Retail's Big Show i New York er den største varehandelsmessa i verda, med nesten 35 000 deltakarar årleg. Her diskuterer handelsbransjen dei nyaste trendane og kva vi vil sjå meir av i åra framover.
Times Square i New York, med mykje trafikk og eit yrande folkeliv. Langs gatene er det høghus og skyskraparar, og på fasadane heng store, opplyste reklameskilt. Foto.

Er du på jakt etter inspirasjon, råd og kunnskap om trendar og kva som kan gjere deg til førstevalet for kundane, er Big Show staden å vere. Messa har årleg over 35 000 besøkjande og 800 utstillarar frå 100 land, som kjem for å vise fram det siste nye innanfor innovasjon, teknologi og produkt i varehandelen. Messa er viktig også for den norske handelsnæringa med tanke på å halde seg oppdatert på nye trendar, ny teknologi og andre nyheiter i bransjen.

Les meir om NRF Retail's Big Show

Les meir om NRFs Big Show 2021 på heimesidene til National Retail Federation (NRF).

Verdt å merke seg frå NRF Big Show 2020

Når det gjeld trendar som vil ha stor innverknad på handelsnæringa framover, blei særleg desse trekte fram på messa i 2020:

  • kundedriven utvikling i alle ledd (skreddarsaum)
  • kostnadseffektive løysingar for levering til kunden
  • ei smartare verdikjede
  • kunstig intelligens (AI), maskinlære, automatisering og 5G
  • Instagram-augneblinkar (ekstraordinære kundeopplevingar)
  • bruktleige og bruktsal (kjem meir og meir også i butikkane)
  • opplevingar, opplevingar og opplevingar

Ver merkevara

Kunde- og medarbeiderdriven utvikling i alle ledd blir viktig i tida framover. Merkevarer blir skapte gjennom kundeopplevingar. Dei tilsette som har kundekontakt og kundekompetanse, blir involverte i større grad enn før i arbeidet med å forbetre kundereisa. Dette kan bli heilt avgjerande for omdømmet og merkevarebygginga til eit selskap. Det gjeld å "vere merkevara" – eller be the brand, som det heiter på engelsk.

Nye butikkmodellar – med Amazon Go som døme

Amazon Go er ein ny type sjølvbetente, kasselause storkioskar der kundane registrerer seg med ein QR-kode i ein app idet dei går inn. Når dei har handla det dei vil, kan dei berre gå ut av butikken utan at dei treng å skanne varene. Varene har blitt automatisk registrerte av sensorar og kamera, og kundane får ei kvittering i appen etter at dei har forlate butikken.

Sjå meir om Amazon Go

Her kan du sjå ein engelskspråkleg YouTube-film frå storkiosken Amazon Go.

CC BY-SASkrive av Linda Vist og Leif Bache-Mathiesen. Rettshavar: NHO Handel og Service
Sist fagleg oppdatert 13.01.2021

Læringsressursar

Trendar i handelsnæringa