Innovasjon og marknadsføring (SR-SRL vg2)
- Felles programfag saman med:Forretningsdrift (SR-SRL vg2)ogKultur og kommunikasjon (SR-SRL vg2)
- Bygger på:Marknadsføring og innovasjon (SR-SSR vg1)
Sal
Korleis skal vi få selt mest mogleg til flest mogleg? Korleis får vi lojale kundar, korleis skaper vi meirsal og gjensal? Alle salsbedrifter er avhengige av å selje, og skal dei klare det, må dei planleggje bruk av seljarar og salskanalar og jobbe med kundebehandling og salsmiljø.
Salskanalar og salsmiljø
Med salskanalar meiner vi dei kanalane vi bruker for å selje produkt til kundane. Val av salskanalar er ein del av marknadsstrategien. For både fysiske og digitale butikkar er salsmiljøet ein viktig faktor. Salsmiljøet kan vere avgjerande for om ein kunde vil komme tilbake til butikken vår.
Læringsressursar
Salskanalar og salsmiljø