Oppgåve 1
Forklar omgrepa sal, meirsal og gjensal.
Korleis bør ein nettbutikk vere utforma for å fremje sal, meirsal og gjensal? Skriv ned døme på ulike verkemiddel ein nettbutikk kan bruke i utforminga.
Oppgåve 2
God service er viktig for å få selt produkt, og mykje av kundeservicen i dag går føre seg på nett.
Les den relaterte artikkelen nedanfor.
Gjer greie for ulike former for service som kan vere aktuelle for ein nettbutikk.
Relatert innhald
Oppgåve 3
Utforsk ein valfri butikk på nettet.
Korleis er nettbutikken utforma? Beskriv.
Synest du utforminga er velfungerande? Kvifor / kvifor ikkje?
Gjer greie for og vurder eksisterande tiltak som fremjar meirsal og gjensal i nettbutikken.
Kom med forslag til nye tiltak som nettbutikken kan gjere for å fremje meirsal og gjensal.
Gjer greie for ulike former for service i nettbutikken.
Kom med forslag til nye tiltak som kan forbetre servicen i nettbutikken.
Oppgåve 3
Lag ei liste med tips som du kallar "10 tips for å fremje sal, meirsal og gjensal i nettbutikkar".