Oppgåve 1
Gjer greie for kva betydning utforminga av ei nettside og bruk av ulike rabattordningar kan ha for sal, meirsal og gjensal.
Oppgåve 2
Utforsk Europris si nettside.
Beskriv ulike tiltak som Europris har gjort på nettsida si, som du meiner kan fremje sal, meirsal og gjensal.
Trur du at Europris lykkast med å fremje sal, meirsal og gjensal på nettsida si? Kvifor / kvifor ikkje?
Oppgåve 3
I videoen nedanfor besøkjer Nina Vogt, høgskulelektor ved Handelshøyskolen BI, ein Europris-butikk. Ho fortel om prinsipp i marknadsføring og ulike tiltak i salskanalar som kan fremje sal, meirsal og gjensal. I videoen møter vi òg Frank Pettersen, som er butikksjef i Europris.
Sjå videoen, og skriv ned tipsa Nina kjem med.
Besøk gjerne ein Europris-butikk dersom du har moglegheita til det. Viss ikkje kan du ta utgangspunkt i det du hugsar frå eit tidlegare besøk, og det du ser i videoen ovanfor, for å svare på oppgåva under.
Oppgåve 4
Ta utgangspunkt i salsmiljøet i ein fysisk Europris-butikk.
Beskriv det indre og ytre salsmiljøet.
Trur du Europris lykkast med å fremje sal, meirsal og gjensal i dei fysiske butikkane sine? Kvifor / kvifor ikkje?