Hopp til innhald
Oppgåve

Merkevarebygging Cutters

Cutters er eit nytt frisørkonsept, som etter kort tid i marknaden allereie har vorte ei merkevare. I denne filmen kan du høyre om strategien bak suksessen.
Video: Kolbjørn Hoseth Larssen, Tone Hadler-Olsen / CC BY-NC-SA 4.0

Oppgåve

Før filmen

  • Les artiklane om marknadsstrategi og merkevarebygging.

Sjå filmen

  • Noter nøkkelord frå filmen i eit dokument.

Etter filmen

  • Bruk notata dine til å setje saman marknadsstrategien Cutters har nytta.

  • Diskuter strategiane deira i klassen, og bli einige om smarte tips det er verd å hugse på.

Relatert innhald

Fagstoff
Marknadsstrategi

Når du har sett deg mål for marknadsføringa, må du finne ut korleis du skal nå desse måla. Vi seier at vi legg ein strategi – ein marknadsstrategi.