Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Frå idé til merkevare

Lasse Smedsvig blei i 2015 kåra av nettavisa E24 til “Årets merkevarebyggjar” for merkevarebygging av Adams Matkasse. Kva kjenneteiknar merkevarbygginga til Lasse og Adam?
  1. Kva er merkevara Adams Matkasse?
  2. Korleis er konkurransemidla brukt for å byggje merkevara Adams Matkasse?

No (2019) jobbar Lasse som marknadsansvarleg for frisørkjeden Cutters, som han var med å starte i 2015. Nedanfor forklarer han korleis han har bygt opp merkevara Cutters.

  1. Kva er merkevara Cutters?
  2. Kva kjenneteiknar ei sterk merkevare?
  3. I kva for grad synest du Cutters har lykkast i å byggje opp ei sterk merkevare?
  4. Korleis er konkurransemidla brukte for å byggje merkevara Cutters?
CC BY-SASkrive av Tone Hadler-Olsen.
Sist fagleg oppdatert 19.06.2019

Læringsressursar

Marknadsstrategiar og merkevarer