Merkevarebygging og marknadsstrategi for Stil.li
Tenk ut ein idé til ei ny bedrift innanfor klesbransjen. Bruk gjerne Stil.li som namn på bedrifta.
Beskriv den nye bedrifta. Skal ho ha ein fysisk butikk og/eller ein nettbutikk? Kva typar produkt skal bedrifta tilby?
Å gjere merkevara kjend er det viktigaste i merkevarebygginga. Val av namn, logo og slagord kan vere viktig for å skape assosiasjonar til merkevara.
Vurder og diskuter om de vil behalde merkenamnet Stil.li. Vel eventuelt eit nytt merkenamn, og grunngi valet.
Lag eit forslag til eit slagord. Vurder om det er føremålstenleg å bruke eit slikt slagord.
Lag eit forslag til ein logo. Gjer greie for utforminga av logoen.
Utforsk og vurder ulike marknadsstrategiar som Stil.li kan bruke. Vis til konkrete døme, og svar på følgjande spørsmål:
For å kunne tilpasse konkurransemidla best mogleg er det lurt å ta utgangspunkt i ei realistisk målgruppe. Kva for målgruppe eller målgrupper meiner de Stil.li bør satse på? Beskriv målgruppa eller målgruppene, og grunngi valet.
Korleis kan Stil.li kombinere ulike konkurransemiddel? Vis konkrete døme på korleis Stil.li kan bruke konkurransemidla.
Kva for konkurransemiddel meiner de Stil.li bør leggje mest vekt på? Grunngi svaret.
På kva måte fokuserer bedrifta dykkar på berekraftig utvikling? Drøft og grunngi svaret.
Er vala de har teke for korleis de bruker konkurransemidlane, berekraftige? Viss ikkje, er det noko de vil justere eller endre på? Gjer eventuelle justeringar og endringar.
Lag ein presentasjon av bedrifta som de presenterer for klassa.
Senneset, I. (2019, 1. juli). FN-rapport: Klesindustrien står for større utslipp enn fly og skip. Aftenposten. https://www.aftenposten.no/norge/i/9vre8d/fn-rapport-klesindustrien-staar-for-stoerre-utslipp-enn-fly-og-skip
Relatert innhald
Merkevarebygging handlar om å skape kjennskap til merkevara. Merkevarer tilfredsstiller emosjonelle behov i tillegg til funksjonelle behov.