Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Merkevarebygging av Noreg som turistmål

Korleis kan Noreg styrkje seg som merkevare og bli meir attraktivt som turistmål?
Nærbilete av hender, med og utan blyant, over eit ark. Samarbeid om utvikling av merkevare. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Fase 1: Del klassen i tre grupper à 3–5 elevar

  • Kvar gruppe skal diskutere og beskrive korleis Noreg kan drive merkevarebygging av Noreg som turistmål, ved å:

    • identifisere og skape behov hos målgruppa
    • utvikle eit tydeleg konsept med ein visuell identitet
    • utarbeide ein marknadsføringsstrategi
  • Ein på gruppa tek notat og deler dei med dei andre.

Fase 2: Presenter for klassen

  • Kvar gruppe presenterer forslaga sine.

  • Diskuter i klassen etter kvar presentasjon.

Fase 3: Diskuter i klassen

  • Ha ein klassediskusjon om korleis Noreg best kan styrkje merkevara si.

  • Ein i klassen tek notat over forslaga og deler dei med dei andre.

Relatert innhald

Har du nokon gong tenkt på at Noreg er ei merkevare og har ein nasjonal merkevarestrategi? Kva tenkjer du kjenneteiknar merkevara Noreg?

Merkevarebygging handlar om å skape kjennskap til merkevara. Merkevarer tilfredsstiller emosjonelle behov i tillegg til funksjonelle behov.

CC BY-SASkrive av Kjell Rosland. Rettshavarar: NKI Forlaget og Amendor AS
Sist fagleg oppdatert 04.05.2021

Læringsressursar

Marknadsstrategiar og merkevarer