Hopp til innhald

Fagstoff

Normer for høflegheit

I møte med andre mennesker gjelder det at vi opptrer høflig i alle situasjoner. Her repeterer vi reglene for god service og kundebehandling.
Dame med headset holder liten jordklode med ulike transportmidler. Illustrasjon.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Kommunikasjon

Som profesjonelle transport- og logistikkmedarbeidarar forventar omgivnadene at vi opptrer høfleg og merksamt. Kundane reagerer både på det vi seier, og på kroppsspråket vårt. Medarbeidarane i transport- og logistikknæringa må derfor kunne grunnreglane for verbal og ikkje-verbal kommunikasjon. Her er nokre viktige prinsipp:

  • Ta initiativ med eit smil.
  • Handhels der det er naturleg.
  • Vis merksemd gjennom augekontakt.
  • Ha ei open kroppshaldning (ikkje ha armar og bein i kors).
  • Legg stemma i eit lyst toneleie og snakk klart og tydeleg.
  • Spegl åtferda til kunden. Viss kunden har det travelt, viser du at du er hjelpsam ved å ekspedere kunden ekstra raskt.
CC BY-SASkrive av Gunnar Ottesen. Rettshavar: NKI Forlaget
Sist fagleg oppdatert 13.12.2018

Læringsressursar

Yrkesetikk