Oppgåve
Innovasjon og berekraft i reiselivet
Stadig fleire reiselivsaktørar legg berekraft og miljømedvit til grunn når dei utviklar nye produkt. I desse oppgåvene skal du undersøkje dei nyaste trendane innanfor norske reiselivsprodukt. Du skal òg kome med forslag til nye, innovative og berekraftige reiselivsprodukt.
Videoen over viser sykkelløypene Magic Moose i Trysil. Trysil er mest kjend som ein vinterdestinasjon, med flotte skiløyper og -bakkar. Satsinga på sykkelaktivitetar er eit døme på korleis destinasjonen Trysil tenkjer for å utvide sesongane og drive berekraftig produktutvikling.
Oppgåve 1: sjå videoen og diskuter
- På kva måte er sykkelaktivitetar eit berekraftig reiselivsprodukt?
- På kva måte er sykkelaktivitetar med på å utvide sesongane for Trysil?
- Kva ringverknader har sykkelaktivitetar for Trysil som destinasjon, både for næringsdrivande, lokalbefolkning og turistar?
Opprett eit dokument der de gjer notat undervegs i arbeidet. Notata skal de til slutt bruke i ein presentasjon.
Oppgåve 2: undersøk
- Sjå på eit norgeskart, og vel ut to destinasjonar de vil undersøkje, til dømes Oslo og Voss.
- Gå «i djupna» på dei to destinasjonane de vel. Leit på nettet etter informasjon, og ring eller send e-post til destinasjons- eller turistkontoret dersom det er meir de lurer på (hugs å presentere dykk).
Utforsk destinasjonane dykkar, og sjå spesielt på dette:
- Kva tilbyr destinasjonane av overnatting?
- Kva tilbyr destinasjonane av servering?
- Kva tilbyr destinasjonane av aktivitetar og attraksjonar?
- Korleis jobbar destinasjonane med berekraft?
- Kva legg destinasjonane vekt på i marknadsføringa si?
- Kven er målgruppa til destinasjonane, og korleis ser de det?
- Korleis samarbeider reiselivsaktørane på destinasjonane?
- Kva har reiseliv å seie for lokalbefolkning og næringsdrivande på destinasjonane?
- Samanlikn informasjonen de har funne om dei to destinasjonane, og diskuter likskapar og forskjellar i korleis destinasjonane jobbar med berekraft.
- Kva for ein av destinasjonane synest de har flest innovative og berekraftige reiselivsprodukt? Nemn døme og forklar.
Oppgåve 3: vêr innovative
- Kom med forslag til eit nytt, innovativt og berekraftig reiselivsprodukt for destinasjonane de har valt. Produktet skal bidra til å utvide sesongane, og det må vere berekraftig.
Oppgåve 4: presenter
- Lag ein fin presentasjon av funna de har gjort. De kan velje presentasjonsform sjølve – sjå tips om presentasjonsverktøy i boksen under.
- Hald presentasjonen for resten av klassa.
- Del presentasjonen dykkar, slik at alle i klassa får ei fin oversikt over norske destinasjonar og korleis dei jobbar.