Aktivitetar som stimulerer språket
Planlegg språkstimulerande aktivitetar som passar for ei bestemd aldersgruppe, og prøv dei ut i praksis.
Bestem deg for kva aldersgruppe du ønsker å lage aktivitetar for. Les i fagartikkelen om språkutvikling kva for eit forventa språknivå barn i denne alderen er på.
Lag eit skjema som det du ser under oppgåvene, og fyll inn kva aktivitetar du meiner passar for å fremme dei ulike områda som det er viktig å stimulere.
Vel ein av dei aktivitetane du har foreslått, og planlegg aktiviteten i eit planleggingsdokument. Her skriv du òg kva som er målet/måla med aktiviteten.
Prøv ut aktiviteten anten i praksis eller i klassen.
Evaluer aktiviteten ut frå dei måla du sette.
Kva gjekk bra, og kvifor gjekk det bra?
Kva kunne eventuelt vore gjort annleis? Grunngi svaret ditt.
Område det kan vere viktig å stimulere | Forslaga dine til aktivitetar |
---|---|
setje ord på tankar og kjensler | |
forstå viktige informasjon | |
lytte til andre | |
utvikle dialogen | |
hugse/memorere | |
fortelje noko | |
repetere noko | |
ha språkleik i ei gruppe | |
setje i gang ein samtale | |
filosofere rundt eit tema | |
øve på å lese | |
øve på bokstavlydar | |
øve på setningsoppbygging | |
øve på uttale |