Del 1: Lokalt reiselivsprodukt
Ta utgangspunkt i eit lokalt reiselivsprodukt de kjenner til. Eventuelt kan de gå inn på internett og finne eit lokalt reiselivsprodukt. Tenk dykk at eit turistkontor ønskjer hjelp til å lage ein marknads- og aktivitetsplan for dette reiselivsproduktet, og at dei derfor ber dykk om å undersøkje og kome med forslag til følgjande:
- Korleis vil du beskrive det aktuelle produktet?
- Kva er kjernen?
- Kva periferitenester har produktet?
- Kva målgrupper passar produktet best for?
- Korleis kan vi best nå fram til desse målgruppene?
- Kva kanalar vil du bruke for å selje og distribuere dette produktet?
Kor viktig er dette produktet for destinasjonen som heilskap?
Noter svara dykkar i eit felles dokument.
Del 2: Lag ein marknads- og aktivitetsplan
Tilbodet skal lanserast om ca. seks månader på ei stor nasjonal reiselivsmesse, og håpet er at det skal trekkje besøkjande etter denne messa.
Lag ein marknadsplan for produktet.
Lag ein konkret aktivitetsplan med marknadsaktivitetar de vil bruke for å nå dei aktuelle samarbeidspartnarane og målgruppene.
Relatert innhald
Del 3: Lag ein marknadsføringskampanje for reiselivsproduktet
Planlegg og lag utkast til ein marknadsføringskampanje for produktet, de vel sjølv i kva form.
Relatert innhald
Del 4: Rollespel – Planlegg og gjennomfør ein marknadsaktivitet
Vel ein marknadsaktivitet frå lista dykkar som de ønskjer å gjennomføre i klassen.
Klassen representerer både kundar og gjester.
Marknadsaktiviteten kan til dømes vere messestand, lansering av produktet, eit informasjonsmøte eller liknande.
Bruk eventuelt materiell de har laga til marknadsføringskampanjen.
Relatert innhald