Lokalt reiselivsprodukt
Del 1: Lokalt reiselivsprodukt
Ta utgangspunkt i eit lokalt reiselivsprodukt de kjenner til. Eventuelt kan de gå inn på internett og finne eit lokalt reiselivsprodukt. Tenk dykk at eit turistkontor ønskjer hjelp til å lage ein marknads- og aktivitetsplan for dette reiselivsproduktet, og at dei derfor ber dykk om å undersøkje og kome med forslag til følgjande:
- Korleis vil du beskrive det aktuelle produktet?
- Kva er kjernen?
- Kva periferitenester har produktet?
- Kva målgrupper passar produktet best for?
- Korleis kan vi best nå fram til desse målgruppene?
- Kva kanalar vil du bruke for å selje og distribuere dette produktet?
Kor viktig er dette produktet for destinasjonen som heilskap?
Noter svara dykkar i eit felles dokument.
Del 2: Lag ein marknads- og aktivitetsplan
Tilbodet skal lanserast om ca. seks månader på ei stor nasjonal reiselivsmesse, og håpet er at det skal trekkje besøkjande etter denne messa.
Lag ein marknadsplan for produktet.
Lag ein konkret aktivitetsplan med marknadsaktivitetar de vil bruke for å nå dei aktuelle samarbeidspartnarane og målgruppene.
Relatert innhald
Ein marknadsplan er ei konkret skildring av kva marknadsaktivitetar bedrifta planlegg for ein gitt periode.
Markedsaktivitetane er ein viktig del av marknadsplanen. Det er ei konkret skildring av dei aktivitetane vi ønskjer å gjennomføre i ein gitt tidsperiode.
Del 3: Lag ein marknadsføringskampanje for reiselivsproduktet
Planlegg og lag utkast til ein marknadsføringskampanje for produktet, de vel sjølv i kva form.
Relatert innhald
Vi skal no steg for steg gå gjennom korleis vi kan lage ein enkel marknadsføringskampanje. Vi viser eit døme på korleis ein kampanje kan sjå ut.
Del 4: Rollespel – Planlegg og gjennomfør ein marknadsaktivitet
Vel ein marknadsaktivitet frå lista dykkar som de ønskjer å gjennomføre i klassen.
Klassen representerer både kundar og gjester.
Marknadsaktiviteten kan til dømes vere messestand, lansering av produktet, eit informasjonsmøte eller liknande.
Bruk eventuelt materiell de har laga til marknadsføringskampanjen.
Relatert innhald
Det er mange ting å hugse på når ein planlegg eit arrangement. Ein av dei viktigaste tinga er å lage eit budsjett og halde seg til det.