Profilering av praksisbedrifta i ulike medium
Sjå filmane nedanfor, og la deg inspirere.
Politiets nettpatrulje Vest jobbar aktivt med nærværet sitt på nett.
Kvifor er det viktig for politiet å vere til stades på nett?
Kva ønsker dei å oppnå med nærværet sitt?
Korleis nyttar Politiets nettpatrulje Vest seg av TikTok?
Forklar korleis mediebyrået Starcom arbeider med å marknadsføre Høyskolen Kristiania og Burger King.
Verksemder kan profilere seg i ulike medium. Her skal vi sjå på eigne kommunikasjonskanalar som kan vere nettside, Facebook, Instagram og TikTok. Svar på spørsmåla nedanfor med utgangspunkt i praksisbedrifta di.
Kva eigne kommunikasjonskanalar nyttar praksisbedrifta seg av?
Kven er målgruppa til praksisbedrifta sine eigne kommunikasjonskanalar?
Synest du innhaldet i praksisbedrifta sine eigne kanalar er tilpassa målgruppa på ein god måte? Kvifor/kvifor ikkje?
Kva synest du om profileringa til praksisbedrifta i ulike medium?
Synest du nærværet til praksisbedrifta på nett i eigne kanalar er vellykka? Kvifor/kvifor ikkje? Grunngi.
Synest du praksisbedrifta bør vere til stades i fleire/andre kommunikasjonskanalar? Kvifor/kvifor ikkje? Viss ja, kva for nokre i så fall?
Hent inspirasjon frå filmane ovanfor når du skal planlegge og lage forslag til korleis praksisbedrifta di kan profilere seg i eigne kanalar.
Planlegg innhald til ein eller fleire av kommunikasjonskanalane til praksisbedrifta.
Kva målgruppe skal innhaldet du lagar, rette seg mot?
Kva kommunikasjonskanal eller -kanalar kan vere formålstenlege å bruke for å treffe målgruppa?
Kva kan vere aktuelt innhald/bodskap?
Kva form bør innhaldet/bodskapen ha for å treffe målgruppa best?
Kva verkemiddel vil du bruke for å få fram bodskapen? Skal det spele på kjensler, vere informativt eller begge deler?
Ta utgangspunkt i planane frå oppgåve 3 og utarbeid forslag til innhald til ein eller fleire av praksisbedrifta sine eigne kommunikasjonskanalar.
Vis fram forslaget/forslaga for klassen.
Gjer greie for dei vala du har gjort.
Ta imot tilbakemeldingar frå dei andre i klassen om kva som var bra, og kva som eventuelt kan eller bør endrast.
Høyr med praksisbedrifta om dei er interesserte i å publisere noko av det du har produsert.