Profilering av vektarselskap
Vel deg eit vektarselskap som du tek utgangspunkt i når du jobbar med oppgåvene nedanfor.
Utforsk og drøft korleis vektarselskapet profilerer seg i ulike medium.
Meiner du at vektarselskapet lykkast med profileringa si i ulike medium? Kvifor / kvifor ikkje?
Drøft i kva grad du meiner det er viktig for vektarselskapet å profilere seg på nettet.
Kva for konkrete råd vil du gi til vektarselskapet når det gjeld profilering i ulike medium? Set opp minst tre råd.
Gå gjennom oppgåvesvara i klassa.
Er det store forskjellar på korleis dei ulike vektarselskapa profilerer seg?
Kva for eit vektarselskap synest de profilerer seg best? Grunngi svaret.
Vurder om de som klasse skal sende ein hyggjeleg e-post til dei ulike vektarselskapa der de gir dykkar samla råd om korleis dei bør profilere seg i ulike medium.