Hopp til innhald
Oppgåve

Profilering av Torshov Sport

I denne oppgåva skal du utforske og drøfte korleis Torshov Sport profilerer seg i ulike medium.
Vi følger kundereisa til ein ung gut som kjøper fotballsko hos Torshov Sport. Ein innhaldsprodusent i sportsforretninga forklarer korleis dei lagar innhald og profilerer seg i ulike medium. Video: Cylinder Production AS, Epidemic Sound / CC BY 4.0

Oppgåve 1

  1. Sjå filmen ovanfor.

  2. Søk opp Torshov Sport på nettet og utforsk korleis dei profilerer seg i ulike medium.

  3. Drøft måten Torshov Sport profilerer seg på i ulike medium.

  4. Drøft om du meiner at profileringa deira er vellykka.

Oppgåve 2

Forklar AIDAS-modellen, og nytt døme frå filmen på dei ulike fasane i AIDAS-modellen.

Oppgåve 3

  1. Vurder korleis Torshov Sport kan nytte algoritmar i sin.

  2. Vil du tilrå Torshov Sport å nytte slike algoritmar? Grunngi svaret ditt.