Hopp til innhald

Oppgåver og aktivitetar

Turistkontoret

Det lokale turistkontoret har bede dykk om hjelp. Dei jobbar for å utvikle heimstaden dykkar til å bli eit meir attraktivt reisemål, men kva skal til, og kva vil folk ha?

Menneske som heng opp ned i ein loop på ei berg-og-dalbane. Foto.
Opne bilete i eit nytt vindauge

Oppdrag

Turistkontoret jobbar for at heimstaden dykkar skal få fleire besøkjande. Men kva vil folk ha? Må turistkontoret prøve å skape nye attraksjonar, eller kan dei endre bruken av dei attraksjonane som allereie finst? No har dei bede klassa dykkar om hjelp til å undersøkje kva folk vil ha, og i første omgang kva dei ulike aldersgruppene i lokalbefolkninga ønskjer seg.

Førebuingar

  • Gå saman to og to.
  • Vel ut ei målgruppe for undersøkinga dykkar. (Det er viktig at arbeidspara vel ulike aldersgrupper, slik at de får dekt alle.)
  • Lag ei undersøking tilpassa målgruppa dykkar. Hugs å utforme spørsmåla slik at de får svar på det de lurer på.

Gjennomføring

  • Gjennomfør undersøkinga.
  • Analyser svara dykkar og skriv ei oppsummering.

Sluttføring

  • Presenter funna dykkar for klassa.
  • Kva er ulikt i dei ulike målgruppene?
  • Er det nokon nye trendar som kjem fram i dei ulike undersøkingane?
  • Diskuter moglege tiltak turistkontoret bør jobbe vidare med.
  • Lag ei liste over det viktigaste som kom fram i undersøkingane, og send gjerne lista til turistkontoret.

Relatert innhald

Gode marknadsundersøkingar gir bedrifta di ei retning. Det er krevjande å lage gode undersøkingar, men følg desse fem trinna, så er du på god veg.

CC BY-SASkrive av Cathrine Meyer Johansen.
Sist fagleg oppdatert 29.05.2020

Læringsressursar

Marknadsundersøking